אני אגיד’ך את זה ככה:

נראה לי שיש מצב שיעקוב YAAKUB ג’ורג חנניא שהיה תושב יפו נוצרי אורתודוקסי,  במקורו יהודי, השם שלו עברי, ויש מצב שהוא משך לישועים שפרשו מישראל לאחר מות ישוע.

לנוכח ידיעתנו שיש יכולת לסגסג אבק שריפה בניירות עישון, ברור לכל שיש יכולת לסגסג כל אבק בניירות עישון , על כל מה שמשתמע מכך.

.

הרבה מדברים על החיבה המיוחדת של עם ישראל לשירת העם היווני .

אני טוענת שהקרבה של ישראל ליוון היא כי גם יוון הוא עם מקדם מהתורה שדי קרוב לאזור שלנו ויש התכנות כמעט וודאית שיוון ניהלה קשרים מסחרים עם ישראל. גם בתורה לא נראתה כל עוינות בין עם ישראל ליוון וגם בנבואות ישראל הם מוזכרים לטובה. הם משלנו.

העם היווני שמר על אחדותו ומקורו והמצאותו ונשמר במולדתו עוד מימי קדם, ומשכך יצירתו בעת הזאת היא משך של יצירתו עוד מימי קדם שיש לה קרבה לישראל עוד שהיה צעיר.

יוון היא יצואן תרבות מזרחית מצויין לעמים שאינם עמי קדם בעת הזאת. ההשכלה שקוראים לה השכלה מערבית גם היא מקורה ביצוא מדעים מיוון לעמי העולם בתקופות מוקדמות יותר. עמים אלה נשענים על מדעים יווניים בבסיס השכלתם.

די מעניין שיוון אינה יצואנית מדעים מובילה בעת הזאת מבחינת תעשיית ה- HIGH TECH.

אני אגיד לך את זה, ככה.. המקועקעת טענה שהקעקועים שהיא קעקעה עצמה הם יצירת אומנות. מה שהבחורה לא מבינה הוא, שהיא בעצמה יצירת בריאה.

אני טוענת שהבחורה משחיתה את יופיה של הבריאה. ואני אומרת לך, יש פוטנציאל כמו שאומרים,

אם אתה מסתכל עליה מהצד שיש בו שיער בלונדיני מתולתל ואין בו קעקועים, נראית כוסית כמו שאומרים.

אם אתה מסתכל עליה מהצד של ה- SKIN HEAD ושישבו כמעט לכל אורך הגוף קעקוע, קטסטרופה כמו שאומרים.

תפילת נשמת כל חי- נוסח מיכל.

יָדֶ֣יךָ עָ֭שׂוּנִי וַֽיְכוֹנְנ֑וּנִי הֲ֝בִינֵ֗נִי וְאֶלְמְדָ֥ה מִצְוֹתֶֽיךָ: תהלים.

וְשֶׂרֶט לָנֶפֶשׁ לֹא תִתְּנוּ בִּבְשַׂרְכֶם וּכְתֹבֶת קַֽעֲקַע לֹא תִתְּנוּ בָּכֶם אֲנִי יְהוָֹֽה: ויקרא.

אם אפשר להמציא מסיר קעקע, על רעיוניות המחק, כדי שהמחיקה לא תייצר צלקת או פגם מכער עור.

אני מודעת לעובדה שמפריע לך הדרך שאני משווקת את המשקה החדש מממלכתו של סלמאן, תגיד לבחורים שלך שאני עושה זאת בסטייל ששיווקו את זמרי הקסטות.

שמתי את  אריזת המשקה בפתח של הצינור כיבוי אש בפארק, כי השלום למעשה מקיים הפסקת אש.

תראה, זאת אומנות הרחוב החדשה כמו  הגרפיטי שגם היא אמנות רחוב.

נקווה שיבואו ימים שעל האריזה של המשקה מממלכתו של סלמן יהיה כתוב שמקבלים 30 אגורות בחזרה כשמחזירים את הבקבוק. כמו שכתוב על המשקאות שמביאים מארצה של סלדה.