רדיו זמן השלום- שנת שבעים וארבע להגעת אבי לארץ- עמוד הנושא- דבר התוכניות, נגנים ונוגנים.

רדיו זמן השלום- אות ג’אז חדשה- ביצירת האות השתתפו- מרטין לות’ר קינג בנאום WE SHELL OVER COME, הצועדים בנאום I HAVE A DREAM של מרטין לות’ר קינג, משה חבושה בנגינת עוד ואני.

תפילת שחרית חלק ראשון:
הקראת פרק התהלים-
ברקע Chopin- Spring waltz.
תפילת שחרית חלק שני:
הקראת פרק תהלים-
ברקע Stravinsky- Rite of spring.
תפילת שחרית חלק שלישי:
הקראת פרק תהלים-
ברקע Vivaldy- Four season- Spring.
תפילת שחרית חלק רביעי:
הקראת פרק תהלים-
ברקע Bethoven- Spring sonata.
תפילת שחרית- חלק חמישי:
הקראת פרק תהלים-
ברקע- Rachmaninof- Spring cantana opening
ו- Tchikovsky- Waltz of spring.
תפילת שחרית- חלק שישי:
הקראת פרק תהלים-
ברקע- Johann Strauss Jr-Voices Of Spring Waltz
תפילת שחרית חלק שביעי:
הקראת פרק תהלים-
ברקע -Shostakovich – Ballet Suite Spring Waltz.
.
אני טוענת שהיוצרים האלה הם יוצרים שבסופו של יום ספרו ונסכו את ספורותיהם במסכה שלא מרוחם וזאת הסיבה שהיצירה הקלאסית ההדורה הזו נכרתה מהעולם, הספורים לא הצליחו ליצור את היצירה הזו, לכם יצירת היוצרים האלה מנוגנת שוב ושוב על ידי וירטואוזים, שאומנותם הפכה להיות כמפעיל מכונות שעובדים על “שטאנצ”.. כמו ההבדלה בין מפעיל מכונת ה- ROLL FORMER לבין הנפח.. ביצירת החומר בכור הברזל עוד ניתן להבין את הצורך ב- ROLL FORMER, לא כך ביצירת הרוח..

חיבור שבעת החלקים ליחידה אחת.
העריכה נעשתה על פי התאמת הניגונים ולא על פי הסדר של שבעת חלקי תפילת שחרית.
כך שהיחידה השלמה נהיתה לתוכנית של מוסיקה קלאסית ארופאית עם הקראת תהלים.
לרוצים להקשיב, אפשר להקשיב כך וגם כך.

תוכנית חודש עשתי עשר לשנת שבעים וארבעהיחידה השלמה:

“אף על פי שהמוסיקה נפוצה מאוד, עדין היא בגדר חידה.
חובבי המוסיקה כה מחשיבים אותה שאם ימנעו אותה מהם,
יראו בכך עונש בלתי רגיל ואכזרי. “
אנתוני סטור, מתוך המבוא לספר מוסיקה ונפש.

רדיו זמן השלום- SPACIAL- WOMEN.

FADUA TUKAN. NAZIRA ZEYN E DIN. MARIAN FAITHFULL. SIMON DE BUVWAR. VERGINIA WOLF.
.ושיר אחד של ג’ון לנון
התוכנית היא קיבוץ חלקים מתוך תוכניות שערכתי והקראתי בהן דבר נשים ושיר אחד של JOHN LENNON לפני השמעת שיר של YOKO ONO.

שמתי בנגן עוד תוכניות נשים.

רדיו זמן השלום- תוכנית שנית של ג’אז בים התיכון.

תראה, היעד של ג’אז בים התיכון הוא לבוז וללעוג לפסטיבל הג’אז בים האדום,

ברור לי ולך שכבר בתוכנית הראשונה, עשיתי STRIKE. 

היופי של הצבע שאתה אוהב לא יוכל להתקיים ללא הצבע שאתה לא אוהב . כך שחשוב שיהיה קיום לצבע שאתה לא אוהב, כדי שתוכל לאהוב את הצבע שאתה אוהב.

בדיוק כמו שזה עושה טוב ל- COFIX שיש עוד כמוה בכמה צבעים.

ואתה יודע שאני חושבת ששרון יצחק תשובה, לבן.

ושבגין ורבין היו מזרחים.

מה שאתה רואה זאת פגישה של מזרחים, ברור לך שפרס לא היה נכנס לסרט הזה:

 

7

רדיו זמן השלום- GREEK JAZZ – היחידה השלמה. 

מצאתי לנכון לאחד את תוכנית על הדרך לתוכנית מוסיקת ג’אז יוונית כחלק מהיחידה השלמה של מוסיקת ג’אז יוונית כי בתוכנית הקראתי עובדות על מלכות ספרט”ה שהיא ערש הקפיטליזם, הטייקוניזם וכל הרעות החולות של דיקטטוריזים במסכות כאלה או אחרות, ואני מוצאת שהדברים מאוד נכונים לאיחוד עם תוכנית מוסיקת ג’אז יוונית שכידוע לכולנו ערש מוסיקת הג’אז נובע מתלונת העני, הג’אז היה הכלי בו עניים השתמשו כדי להביע את תלונת ותפילת העני. נהוג לחשוב שיוון היא ערש התרבות המערבית, מי שטוען כך הוא טועה ומטעה, המוסיקה היוונית היא מוסיקה מזרחית, המנהגים של העם היווני הם מנהגים מזרחים. הקשר בין המערב ליוון הוא אינו קשר רוחי עם העם, הקשר של המערב עם יוון הוא שמשם צמחו הקפיטליזם, הדיקטטוריזים , האימפריאליזם.

משמע:

העם היווני הוא מהראשונים בעת החדשה שסבל מהנהגה מהסוג הזה.  וזה הקשר של המערב  עם יוון.

להזכירכם כ- 90 אחוז מתושבי ספרט”ה היו היוונים המקוריים שהוחל עליהם שלטון זר\ מערבי שאנס אותם להיות עבדים להם.

תור- 1.

.........

דבר התוכנית.

רדיו זמן השלום- FARSI JAZZ – היחידה השלמה:

לתוכנית הכנסתי גם מוסיקה שאינה JAZZ אך מאוד נכונה להשמיע ביחד עם מוסיקת JAZZ ולא פוגמת באווירה ה- JAZZIT .

 רדיו זמן השלום- COAL TRAIN- STIMELA.  היחידה השלמה.

איחדתי את תשעת הפרקים הראשונים לשלוש תוכניות.

בתוכנית השלמה שמתי גם רוק, FUSION ועוד.. מארצות אפריקאיות, לא רק מארצות המוזכרות בשיר STIMELA ה-STIMELA  הרי נסעה בהרבה מארצות אפריקה…

רדיו זמן השלום-אביב העמים- COAL TRAIN- התוכנית נערכה בחודש הראשון והשני.  המוסיקה מהארצות האלה:

sixteen hours or more a day for almost no pay..

סאבו הוא פליט מאריתראה. הוא היה חייל וברח מארצו ולא יכול לחזור אליה. הוא בארץ כבר תשע שנים. הוא הגיע דרך סודן וסיני לארץ ישראל. הוא גר ב- TLV ברחוב המסגר. הוא עובד בעירית בת-ים בחוף הים כעובד ניקיון. מועסק ישירות דרך עיריית בת-ים ולא דרך קבלן, כמו עובדי השמירה בחוף. יש לו אשה וחמישה ילדים בני עשר ועד שמונה עשרה שנים. הוא לא ראה אותם קרוב לעשר שנים. הוא שולח להם כסף כל חודש. זה יפה שסאבו אחראי לילדיו ואשתו ולא מתחמק לשאת בעול מזונותיהם. סאבו בחור טוב. אישתו  וילדיו לא יכולים לבוא לארץ ישראל, גם לא לביקור קצר. אין לו אפשרות לעבוד בארופה. אם היתה לו אפשרות לעבוד בארופה הוא היה יכול להביא לשם את משפחתו.

לנוכח ידיעתנו שאבא של קריסטל  לא ממש נהג לשלם בעבור מזונות בנו, ושהיו הרבה חודשים שהוא לא שילם מזונות, לפעמים ברצף של למעלה מחצי שנה, ולנוכח ידיעתנו על האילוץ שאילצה המדינה את אבא של שמאי לשלם מזונות, ואם היה יכול לא לשלם היה מתחמק מלשלם לנוכח ידיעתנו שבחר לא להיות בקשר ממשי עם בנו בכורו ולנוכח ידיעתנו שביטוח לאומי של אריתראה לא ירדוף את סאבו אם לא ישלם מזונות לילדיו, ברור לכולם שגם עם מצוקות כל כך גדולות, סאבו מצליח להיות אדם אציל.

אחת הסיבות שלא השמעתי ניגונים מכל האיים היא שלא מצאתי שירים שמתאימים לרוח שבקשתי להשמיע בתוכנית. האיים האלה הם איים תיירותים, יש נטיא ליוצרי המקום, לייצר מוסיקה לתיירים, כי שם הפרנסה של היוצרים באיים האלה. בגלל שהעמים האלה הם עמים שהיו עבדים קשה למצוא ניגונים של אומנים שלא נשמע קולם.

ברור שיש חיבור שרשי בין ילידי האיים האנטילים והעבדים שהובאו למקום, כך שאני חושבת שהצלחתי לעשות תוכנית שנאמנה ליצירה של בני ובנות האיים האנטילים.

רדיו זמן השלום- האיים האנטילים היחידה השלמה:

בגלות קראו ליהודי JUDE , לנוכח ידיעתנו שיהושע לימד את אנשי המלחמה את תרגיל החניקה בג’ודו, יש מצב שיהודי שהיה בגלות לימד את היפני קאגו ולכן אומנות הלחימה הזאת נקראת ג’ודו. כפי שהרבה מאיתנו יודעים מאז שיעל הביאה לנו מדליא, ג’ודו הוא אומנות הלחימה האהובה על ילדי ישראל.

אחד הדברים היותר מנחמים בעולם הזה, הם הגיבורים של דור העת הזו..

גם בעת הזאת נסכים ש

Martin luther king, Che guevara, Nelson mandela

הם עדין הגיבורים של כל העמים.

אם תעשה משאל עמים אז ברור ש

Martin luther king, Che guevara, Nelson mandela

הרבה יותר גיבורים בדעת העמים מ

Bush sinior ו Bush junior.

בעת הזאת ניתן לראות שהמשטרה המושחתת מנסה להצדיק עצמה באמצעות הרשעתו של BENJAMIN NETANYAHU.

בתוכנית השלמה לא שמתי את כל השירים ששמתי בתוכנית ההכנה, שמתי גם שיר מ- GUADALOP:

.El Combo Moderno- Tumbelé

ועוד שיר מ- ARUBA או BARDADOA:

Kontent’i Mirabu- Mr Saab.

אפילו הפרסים עשו את השיר Comondante che guevara בפרסית.

ולנוכח ידיעתנו ש

Martin luther king, Che guevara, Nelson mandela

ביקשו לעמים את שנשלח משה לבקש למען העמים אותם הם הנהיגו.

הדבר מאוד מנחם.

ואני מאוד אוהבת איך שהמלך הסעודי המיועד תלה הפוך את וואליד בן טלאל החבר של שרון יצחק תשובה.

בא לשכונה בחור חדש.

עשה יופי של כניסה.

מספר רזיאל המלאך:

והו מורה כי השפע יורד לבית המקדש ומשם יורד לכל העולם.

ברור לכל שיש מחלוקת ביני לבין NETANYAHU BENJAMIN בענין מי המורה, מיקום בית המקדש, כהניו של המקדש מנהליו\ הגבאים ובעלי המניות האוחזין .. אני טוענת ש- NETANYAHU הוא הנותנת של השכבה.

לאלה שלא הבינו את הסרט, לאחר – על תבונה ורגישות, התחלתי עם- LOGICAL SONG.

חשוב מאוד ללמד את ילדי ישראל להשתמש באומנות הלחימה נגד ילדיהם של השוטרים שהכו את אבותיהם כשהלינו ביקר ששרון יצחק תשובה אנס את את היהודים והגרים לשלם תוך שהוא מפעיל את הצירים שהוא חרש במשטרה להכות יהודים שלא מסכימים למתווה הגז. כמו שבחברת חשמל הילדים יורשים את תפקידיהם של אבותיהם ואמהותיהם, במוסדות המדינה או במוסדות הטייקונים כבריונים. אם לא מתעלים את הלמידה של אומנות הלחימה נגד האנשים שאתם רואים בעדות מכים יהודי, אין טעם שילמדו אומנות לחימה.

הרבה צעירים מזרחים (אני לא עושה הפרדה בין יוצאי גלויות אתיופיא , צפון אפריקה והמזרח התיכון) מדווחים שלא נותנים להם להכנס למועדוני ריקודים וכל מיני מקומות בגלל מוצא הגלות שלהם או של אבותיהם ולעתים של אבות אבותיהם. החבר’ה שבאו מאתיופיא אמרו דבר נכון, שהלבנים הצפונים לא נותנים למזרחים להכנס למועדוני ריקודים אך במועדונים אלה רוקדים לצלילי ניגונים של כהי עור. מה שאני אעשה, אני אעשה רשימה של מועדונים שנוהגים כך ואכתוב ואבקש מהם אם רוצים לעזור שיבקשו מהמועדונים האלה לא להשמיע את הניגונים שלהם, מי שרוצה מועדונים על טהרת הלבן שגם ירקוד לצליל ניגונים של יוצרים לבנים בלבד. אני טוענת שיהיו גם הרבה יוצרים לבנים שיסכימו להחרים מועדונים שלא נותנים לכהי עור לרקוד במקומותיהם.

המשל הכי נכון לאיך שאני מבינה את דבריו של יואל אלחנן בענין העבדת התורה, הוא מקרה תושבי גבעת עמל, מצד אחד מקפידים לספר שהם יושבים על שטח אדמה שהיה של גרים שברחו מהארץ עם קום המדינה ומגרשים אותם בכח על ידי אדם בשם יצחק שמעביר עמלם של יהודים שגרו על האדמה הזאת לעשירים, יצחק למעשה לוקח מיעקב ומעביר לעשו. ובכך עשירים לוקחים את בכורות העם היהודי. הם מקיימים את סיפור התורה תוך שהם שמים עצמם בצד המבורך. ומברכים עצמם : וַיִּתֵּן לָהֶם, אַרְצוֹת גּוֹיִם; וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ. תהלים.

מצאתי לנכון לחבור לעבדים מהאיים האנטילים גם שירת עבדים מארצות הברית של אמריקה, שגם לעבדים אפרואמריקאים כמו העבדים ב- BARABADOS היתה את אותה בינה כיצד לברוח מעבדות. כשהעבדים היו בורחים הם היו הולכים במים של הנחל כדי שכלבי המעבידים לא יוכלו להריח את הריח שלהם. המעבידים היו נותנים לכלבים להריח את ריח הבגדים של העבד והריח הוא זה שהיה מסגיר את נתיב הבריחה של העבדים שהכלבים היו רודפים אותם. כפי שאוהבי ג’אז יודעים, העבדים האפריקאים היו נוהגים לדבר בשירים ובשירים יש הסבר איך לברוח ולא להתפס. כמו כן, שמתי קטעי שירה קצרים ממחזמר של MATHILDA IBINI שכתבה אודות העבדות בשדות הSUGAR ב- BARABADOS. ההקראה בתוכנית היא של ילדה שמסבירה אודות שירת העבדים והעבדות בארצות הברית של אמריקה.

תבין, העובדה שאתה ממשיל עצמך לחזיר\בהמה או לכלב בן כלב\ בהמה בן בהמה, לא עושה את שארית בני ובנות האדם בעולם הזה , מיני בהמות ביחס אליך… תראה, אני טוענת שאתה לא יכול להחשב כתורם אם נתנו לך הקלות מס או שהעלמת מס, שאתה משלם מס אתה משלם לעם. זה נסיון להבה ונתחכמה לו לתעל את כספי המיסים לתרומות לעם. שלא לדבר על הקלות בארנונה, אדמות בחינם..

פרק רביעי.

הַצְּבִי, יִשְׂרָאֵל, עַל-בָּמוֹתֶיךָ, חָלָל: אֵיךְ, נָפְלוּ גִבּוֹרִים. אַל-תַּגִּידוּ בְגַת, אַל-תְּבַשְּׂרוּ בְּחוּצֹת אַשְׁקְלוֹן: פֶּן-תִּשְׂמַחְנָה בְּנוֹת פְּלִשְׁתִּים, פֶּן-תַּעֲלֹזְנָה בְּנוֹת הָעֲרֵלִים.  הָרֵי בַגִּלְבֹּעַ, אַל-טַל וְאַל-מָטָר עֲלֵיכֶם– וּשְׂדֵי תְרוּמֹת: כִּי שָׁם נִגְעַל, מָגֵן גִּבּוֹרִים–מָגֵן שָׁאוּל, בְּלִי מָשִׁיחַ בַּשָּׁמֶן. שמואל.

וַיַּהֲפֹךְ לְדָם, יְאֹרֵיהֶם;    וְנֹזְלֵיהֶם, בַּל-יִשְׁתָּיוּן.
יְשַׁלַּח בָּהֶם עָרֹב, וַיֹּאכְלֵם;    וּצְפַרְדֵּעַ, וַתַּשְׁחִיתֵם.
וַיִּתֵּן לֶחָסִיל יְבוּלָם;    וִיגִיעָם, לָאַרְבֶּה.
יַהֲרֹג בַּבָּרָד גַּפְנָם;    וְשִׁקְמוֹתָם, בַּחֲנָמַל.
וַיַּסְגֵּר לַבָּרָד בְּעִירָם;    וּמִקְנֵיהֶם, לָרְשָׁפִים.

תהלים.

אני טוענת שהחבירה- אשקלון- רחוב חוצות היוצר באשקלון – בית חרושת רשפים בחוצות היוצר- יוצר קללה כי כל יום יהודים מבשרים ומגידים בגת ואשקלון ויש לאן לתעל את הסגרת מקניהם\געילת של העובדים. מה שהורס להם את הכישוף בחוצות היוצר היא העובדה שהרבה אנשים וגם אני מכנים את המרעים שהקימו חברת קש לחילוץ ממגדלים בוערים רפשים.

ברור’ך,

ש- ALBO הוציא סחורה ללא חשבונית בידיעת SAMSON.

יען כי, 

אם ALBO לא דיווח ל- SAMSON, הוא גנב מהשותף שלו סחורה\כסף, ובמצב כזה מפרקים שותפות.

ו-

SAMSON לא פירק שותפות.

SAMSON. תיק פסגות- ורמוס..

תבין,

העובדה שאתה ממשיל עצמך לחזיר\בהמה או לכלב בן כלב\ בהמה בן בהמה, לא עושה את שארית בני ובנות האדם בעולם הזה , מיני בהמות ביחס אליך…

תראה,

אני טוענת שאתה לא יכול להחשב כתורם אם נתנו לך הקלות מס או שהעלמת מס, שאתה משלם מס אתה משלם לעם. זה נסיון להבה ונתחכמה לו לתעל את כספי המיסים לתרומות לעם. שלא לדבר על הקלות בארנונה, אדמות בחינם..

ובחשבון הסופי, המענקים והקלות המס שקיבלה INTEL מהעם היהודי והגר התושב עימנו, הם יותר גדולים מהתרומות שתרמה INTEL בישראל.  כך שהעם תרם ל- INTEL .  לכן, אתם חייבין עד יומא דין ולכן סמאל אפוטרפוסא דה אֱדוֹם, לא יכול לטעון נגד העם היהודי והגר התושב עמנו. והמבין יבין.

רדיו זמן השלום- תוכנית החודש העשירי – polska music.

התוכנית מחולקת לארבעה פרקים:

FOLK MUSIC.

JAZZ MUSIC.

seventies music.

ניגונים של יוצרים צעירים מהעת הזאת  שמחוברים לכלי יצירה של העת הזאת,  עם השרשים של העם הפולני.

לא הקראתי את כל השיר, תיקנתי מעט .. והיו מילים שחשבתי לנכון לא להקריא אותן.

המילים של השיר בעזרת העתון של שוקן.

בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַשָּׁמַיִם, וְאֵת הָאָרֶץ.  וְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְחֹשֶׁךְ, עַל-פְּנֵי תְהוֹם; וְרוּחַ אֱלֹהִים, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם. וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי אוֹר; וַיְהִי-אוֹר.  וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָאוֹר, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין הָאוֹר וּבֵין הַחֹשֶׁךְ.  וַיִּקְרָא אֱלֹהִים לָאוֹר יוֹם, וְלַחֹשֶׁךְ קָרָא לָיְלָה;  וַיְהִי-עֶרֶב וַיְהִי-בֹקֶר, יוֹם אֶחָד. בראשית.

כֹל שִׂיחַ הַשָּׂדֶה, טֶרֶם יִהְיֶה בָאָרֶץ, וְכָל-עֵשֶׂב הַשָּׂדֶה, טֶרֶם יִצְמָח:  כִּי לֹא הִמְטִיר יְהוָה אֱלֹהִים, עַל-הָאָרֶץ, וְאָדָם אַיִן, לַעֲבֹד אֶת-הָאֲדָמָה.  וְאֵד, יַעֲלֶה מִן-הָאָרֶץ, וְהִשְׁקָה, אֶת-כָּל-פְּנֵי הָאֲדָמָה. וַיִּיצֶר יְהוָה אֱלֹהִים אֶת-הָאָדָם, עָפָר מִן-הָאֲדָמָה, וַיִּפַּח בְּאַפָּיו, נִשְׁמַת חַיִּים; וַיְהִי הָאָדָם, לְנֶפֶשׁ חַיָּה.  בראשית.

וַיֹּאמֶר יְהוָה אֱלֹהִים לָאִשָּׁה, מַה-זֹּאת עָשִׂית; וַתֹּאמֶר, הָאִשָּׁה, הַנָּחָשׁ הִשִּׁיאַנִי, וָאֹכֵל. בראשית.

וַיֹּאמֶר יְהוָה אֱלֹהִים אֶל-הַנָּחָשׁ, כִּי עָשִׂיתָ זֹּאת, אָרוּר אַתָּה מִכָּל-הַבְּהֵמָה, וּמִכֹּל חַיַּת הַשָּׂדֶה; עַל-גְּחֹנְךָ תֵלֵךְ, וְעָפָר תֹּאכַל כָּל-יְמֵי חַיֶּיךָ.  וְאֵיבָה אָשִׁית, בֵּינְךָ וּבֵין הָאִשָּׁה, וּבֵין זַרְעֲךָ, וּבֵין זַרְעָהּ:  הוּא יְשׁוּפְךָ רֹאשׁ, וְאַתָּה תְּשׁוּפֶנּוּ עָקֵב.  בראשית.

בסופו של יום ברור לכל שלכל השיטות בשליטתך – קפיטליזם, דיקטטוריזם, קומוניזם וסוציאליזם- יש את אותה התוצאה.

THE RICH STAY RICH AND POOR STAY POOR- LEONARD COHEN.

I WILL DO THE BEST THAT I CAN THET IN THIS TIMES EVERYBODY WILL KNOW THAT A LOT OF MAN SAW THE RICHMAN NAKED..

רדיו זמן השלום- POLSKA MUSIC- פרק ראשון FOLK:

הפרק עשוי בשני חלקיםבחלק הראשון השמעתי מוסיקה קלאסית של יוצרים פולניםלנוכח הידיעה שמוסיקה קלאסית היא מוסיקה שצמחה כמו הג’אז\גוספל בכנסיהאני טוענת שמוסיקה קלאסית היא מוסיקה עממיתבתחום המוסיקה הקלאסית בארופה אין הבדל ניכר בין העמים בארופהכמו עם הגאז היה תהליך של עליון המוסיקה הקלאסית מהעם, אך לא זה לא סותר את העובדה שהמוסיקה הקלאסית היא מוסיקה עממית שראוי לה ונכון לה לחזור להיות מוסיקה עממית . להוריד את המוסיקה הקלאסית לעם זה לא אומר לעשות אותה עם התפשרות באיכותה מתוך מקום שמבקש למצוא חן בעיני הרבה בני אדם.

להזכירכם גם תורת ישראל הורדה לעם. 

בחלק השני השמעתי מוסיקה שיותר מבדילה את העם הפולני מעמי ארופה.

רדיו זמן השלום- POLSKA MUSIC- פרק שלישי- SEVENTIES:

רדיו זמן השלום- POLSKA MUSIC- פרק שניJAZZZZ:

וַיְסִרֶהָ מִגְּבִירָה, אֲשֶׁרעָשְׂתָה מִפְלֶצֶת, לָאֲשֵׁרָה; מלכים. 

 

בשורה התחתונה, הפולניות של פולין הן לא כמו הפולניות של האשכנזים.. 

עושה רושם שהפולניות של פולין גומרות ולא רק מהצלחת של קיטון...

רדיו זמן השלוםPOLSKA MUSIC- פרק רביעי-מה נהיה.

תראה, אני חושבת שזה כמו להיות על סמי הזיות ללכת בחולון ולראות מספרת כלבים שהכלבים על שלל עיצובי השיער שעשו להם כולל עיצובים עם אביזרים עיצוביים כמו סיכה לפוני, מוצגים בתמונות בחלון הראווה של מספרת הכלבים ואחרי כמה צעדים שממשיכים בדרך רואים את אותו הדבר במספרת הגברים והילדים של נתנאל.

זה הזוי..

מסכנים הכלבים..

וחשוב שתדע שהכלב שמח שאתה חוזר הביתה מהעבודה רק בגלל שהוא יודע ששיבתך הביתה תגאל אותו מיסורי ההתאפקות להשתין.

ושיהיה לך ברור,

הכלב שלך לא משתין בבית רק כי הוא יודע שאתה תרביץ לו אם ישתין בבית.

תראה,

בעת הזאת ברור לכולנו שגם yul brinner בסרט אנה ומלך סיאם, הוא כמו alehandro של בטי המכוערת וכמו hulyo egnasyo מperla negra:

הוא פרעה על כל צורותיו.
נראה חמוד בסצנה של מושיע בת העניים..
אך עריץ על עבדים בשדות התירס.
ואת השדות האלה לא מראים בסרט.
כך שבשורה התחתונה,
אם כבר גיבור משלכם, עדיף ריצארד גיר שהתחתן עם הזונה הלבנה והעלה את שכר העובדים..

 

.

.