שירים.

שירים 24.

תעצמי את העיניים.

תדמייני שקט.
שקט מוחלט.
לא נשמע שום צליל.
שקט.
הקולות מהרחוב נדמו.
הרוח שקטה..
שקט.
דממה.
תספרי עד חמש.
אחת
שתיים
שלוש
ארבע
חמש.
מתוך השקט המוחלט
יופיע עכשיו הצליל הראשון.
הצליל הראשון של שיר האהבה
האחרון.
כמו טיפת גשם הראשונה,
הראשונה לפני המבול הגדול,
הוא יתחיל להתנגן.
וכל טיפה נוספת תוסיף עוד צליל.
ועוד צליל.
ועוד טיפה.
ועוד צליל.
ועוד טיפה.
ועוד צליל.
וגשם ומבול
והגשם מתגבר ומתגבר
וההרים ירוקים
ושמש מפציעה לעיתים
והקשת מופיעה
והטיפות נאגרות
למקווה מיים,
לנחלים,
לאגמים.
וכך גם הצלילים מתחברים
לסימפוניה השלמה
של שיר האהבה האחרון.

והטיפות החלו לרדת.
טיפה
ועוד צליל.
ועוד טיפה
ועוד צליל
וגשם כבד.
ומבול של צלילים
שיורד מלמעלה.
ובאה השמש.
ובאה הקשת.
לאות,
לסימן.
.

וַֽיְהִי־עֶ֥רֶב וַֽיְהִי־בֹ֖קֶר י֥וֹם אֶחָֽד׃

סביר לחשוב שמיקום הירח מגיע למיקום המדויק של תחילת יום חדש, בעת הבוקר כשעוד ניתן לראות את הירח למרות שכבר יש בעת הזו אור שמש. תפילת חצות הליל מתחילה בשעת שיא החושך כשמשעה זו מתחיל התהליך של הגעת האור. בדיוק כמו המצב של הירח באמצע החודש כשהוא נראה בשיא מילואו ואז מתחיל תהליך שהוא מתחיל להראות מעט פחות בכל יום עד סוף החודש בו הירח מתחיל להראות כל יום מעט יותר. סביר לחשוב שבחצות הלילה מתחיל הירח להראות פחות והשמש מתחילה להראות יותר. עד הבוקר. עד אור שמש מלא.

כשהיום נהיה לילה- שיר מאת העלמה מיכל כהן.

היום לא נהיה היום שהוא לא יום ולא לילה.

היום הפך ללילה.

ובלילה כמו בלילה,

הגנבים החלו לגנוב ביום והמשטרה ראתה ביום, בראות לילה.

והבתים הפכו עצים והעיר ליער.

וחיות הלילה יוצאות לטרף. ביום. ביער.

ובלילה כמו בלילה נשמע קול התן מהשיר של MASHINA.. ביום..

האאוווווווו.

בסופו של יום הטייקון מבקש לתפוש את כיסא בורא עולם בסיפור המסופר כמציאות חיינו והבכיר של הטייקון הוא הנחש שמבקש לספור עצמו בספורות האשה ולכן הוא מאשים את האשה שהיא פיתתה אותו..

אני טוענת שההקפדה על צניעות יתר באה במקורה כדי להרחיב את מגרש האשמות בהן מבקש הנחש להאשים את האשה כפתיינית.. כך במבקש הנחש להאשים את האשה באשמותיו.

אם נמשיך בדרך של הדוסים המעדיפה לפעול רק בהגנה, בסופו של יום האשה תמצא האשה עצמה כשהיא מכוסה כולה , וגם את העיניים היא תכסה עם משקפי שמש שחורות.

אני מציעה להתחיל במתקפה. הגיעה העת.

מלחמת הקוממיות שתיים היא מלחמת דת.

היעד – היכולת של האשה ללכת ביום שרב עם גופיא מבלי שיאשימו אותה בפתיינות. ואני מציעה סירוס לאנסים כדי שזכר ילמד להתגבר על יצריו ובכך יזכה לתואר- גבר.

הפרצה קוראת לגנב, בעת הזאת הנחש מהאשים את העשוק יען כי היתה פרצה בבית העשוק ולכן הוא אשם. ומשכך החל התהליך שמאשים את העשוק שלא עשה עוד מנעול בבית ומנעול אחד ובריח כבר נחשב לפרצה.

ויש את הפרצה בחוק שהטייקון זיהה ומשכך לא הובא בדין.

היצר של העני לגנוב הוא צורך שנולד יען כי העשיר לא למד להתגבר על יצריו.

בעת הזאת הפרצות מובנות. יש מצב שכל דלת נבנית עם פירצה. כמו האנדרואיד שהמתכנת שם עוד תוכנה נסתרת בתוכנה שמאפשרת ליצרן להכנס לכל טלפון שיש בו אנדרואיד – ללא סים.

ניתן ללמוד מכך שיש תוכנה כזאת שאם מושתלת בטלפון שלך או במחשב שלך יש יכולת לאדם ששתל אותה להכנס גם למחשב שלך (גם למחשב של האוטו שלך וגם למטוס שלך) ולהשתלט עליו (ולהניע אותו כמו שמניעים מטוס ללא טייס) כמו בתוכנת pc.anywher ללא חיבור לאינטרנט או לסים.

ניתן ללמוד מכך שלא צריך להשתמש בסים או בחוטים לצורך תקשורת. גם אינטרנטית.

יש מצב שקיימת כבר רשת טלפונית כזאת שלמדינות שהפריטו את התעשיות הצבאיות אין הידע על כך ומשכך מתקיימת רשת כזאת ללא ידיעת המשטרה, שם החבר’ה יכולים לדבר חופש’ כמו שאומרים.

כתבתי ספר למעוניינים לקנות את הספר יש לשלוח MAIL ואצור עמכם קשר.

.
.
.
.
.
.

בקריאה ראשונה לא חשבת ולא עלה במחשבתך שמדובר בדיסקו של הקיבוץ.

רדיו זמן השלום- שיר השבוע- Kimmo Pohjonen  – Bright Shadow.

בתחילתו של יום מנחה השירה בציבור בקיבוץ הצחיק את ציבור חברי המשק כשסיפר איך “סשה” היה מציץ לבנות במקלחות המשותפות בקיבוץ והבנות היו צורחות ובורחות, והציבור היה שר- “שיר הנוער שיר עתידינו..”

בסופו של יום הנכד שלו עם האקורדיאון סיפר לחברי המשק שעדיין שרים שירה בציבור איך החבר’ה מקיבוץ שומרת אנסו את יעל במקלט וחברי המשק צחקו ושרו- “שירת הנוער שיר עתידינו..” 

(כמובן שעם הסתייגות, יש שזוכרים את משבר הקיבוצים שהתפצלו לקיבוצי האיחוד והמאוחד.. כך שברור שיש קיבוצניקים שבסדר כמו שאומרים.. אני לא יודעת לעשות את ההבדלה בינהם, אך יש כאלה שיודעים..).

ברור לי ולך שבסופו של יום, הקיבוצניק נחשף במעורומיו- כעור הבלורית שהפך לכעור הקרחת והתואר- הטייקון ה-21.

לא.

 
 

 

 

 

 
 

 
 
 
 
 

האמת.

יש נשים שמבינות היום את המשמעות של חטא חטא רווח, ואחר כך יוד יוד רווח.

ורק אחר כך חטא יוד רווח.

ויש כאלה שיש להם בעיא עם החטא והעין..

הם רצו להם ח’ ו- י’, אך נעצרו ב- ח’ ו- ע’ שלא נותן להם להשיג את ח’ ו- י’.

al kapona.

…………………………………………………………………………………………………………..……………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *